• Mirësevini tek Forumi Virtual

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Edhe pse nuk jeni regjistruar ju arrini të shihni pjesën me të madhe të seksioneve dhe diksutimeve të forumit, por akoma nuk gëzoni të drejten për të marrë pjesë në to dhe në avantazhet e të qënurit anëtar i këtij komuniteti.

    Regjistrimi është plotësisht falas në komunitetin tonë, pasi të regjistrohesh do të gëzosh shumë të drejta si të japesh mendimin tënd në një diskutim, të hapësh një diksutim tëndin, të komunikosh me anëtarët e tjerë të komunitetit në mënyrë private, të marësh pjesë dhe të votosh në konkursin e poezisë dhe të fotografisë dhe shumë opsione të tjera... duke përdorur mënyrën më të thjeshtë dhe të sigurtë për tu rregjistruar
    GOOGLE Microsoft Yahoo

    Për cdo problem mos hezitoni të na " KONTAKTONI ".

Reklamat i Dizajnon Konsumatori

Reklamat i Dizajnon Konsumatori​


Nëse do ishe një vajzë adoleshente e merakosur rreth aromes se trupit tënd, çfarë lloj reklame mund te te nxiste te dilje për te blere një deodorant "Ban"?
Kjo nuk është një pyetje retorike- është pyetja qe Kao Corp., prodhues i "Ban", është duke ia drejtuar drejtperdrejt vajzave dhe grave të reja për te krijuar reklamat qe duhet te shnderrohen ne blerje.
Diskutimi i botuar ne një sërë numrash te revistave si CosmoGirl dhe Teen People ka rezultuar me gati 4,000 përgjigje. Lexuesve te moshes 12 deri 20 u ishte kërkuar te vendosnin një imazh dhe te plotesonin vendin bosh me slloganin e kompanise. Një konkurente shfaqi katër vjaza te veshura me xhinse dhe kanatjere te ngjashme dhe me shpinen kthyer nga kamera. Titulli i reklames ishte: "Ban Uniformity". Nente imazhe fituese do të perzgjidhen dhe do kalojne ne një katalog reklamash për te debutuar ne muajin Mars tek revista US Weekly.
Terheqja e konsumatoreve ne fushatat e marketingut është një taktike strikte ndaj kohës, ne rastet kur kompanite janë duke kërkuar për një Oscar Mayer të ri, burrin Brawny, ose për ngjyrat e Crayola Crayon.
Por ne vitet e fundit Interneti ka shtyre përpara bashkebisedimin ndermjet korporatave dhe konsumatoreve duke e shtrire kerkimin ne këndvështrimet dhe talentet e publikut ne një shkalle me te gjerë. Ndërkohë teknologjite e reja krijojne mundësinë qe edhe amatoret te krijojne imazhe te persosura.
Para këtij viti Subaru ne Amerikë rekrutoi prodhues filmash ne moshe te re për te krijuar një spot prej 30 sekondash. Kompania ishte duke u perpjekur te gjeneronte sa me shumë njohuri për lançimin e fuoristrades Subaru B9 Tribeca, një SUV (Sport Utility Vehicle).
Disa krijuan mini-filma dhe i postuan ato online; te tjerët online krijuan skedare audio rreth subjekteve të tyre te preferuara për t'i shkarkuar ne iPods ose ne aparate te tjera te transferueshme.
Dhe ky grup me moshe te ngjashme është audienca e shenjuar qe bën me tepër rezistence ndaj reklamave tradicionale. Marketeret besojnë se duke i sjell ata ne procesin e krijimit te reklames do të rritet numri i nderhyrjeve, me qëllim qe reklama e perzgjedhur te mberrije ne shtepite e tyre.
"Audienca e moshes se re është bërë çuditerisht cinike rreth reklamave"- thotë Steve Thibodeau, drejtues tek Dotglu, një agjensi ne New York, e cila është duke hartuar fushaten e أ¢â‚¬إ?Ban".
Reklamat e mëparshme te Ban ishin te fokusuara mbi produktin dhe perfitimet apo "avantazhet" e tij أ¢â‚¬“ thotë z. Thibodeau. Një reklame e printuar e vitit 2003 titullohej "Brisku Ban Djeg" dhe tregonte një brisk roze me flakë duke dalë jashtë paketimit dhe theksonte "mbrojtje e shkelqyer nga aromat dhe lageshtia"


 
Top