• Mirësevini tek Forumi Virtual

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Edhe pse nuk jeni regjistruar ju arrini të shihni pjesën me të madhe të seksioneve dhe diksutimeve të forumit, por akoma nuk gëzoni të drejten për të marrë pjesë në to dhe në avantazhet e të qënurit anëtar i këtij komuniteti.

    Regjistrimi është plotësisht falas në komunitetin tonë, pasi të regjistrohesh do të gëzosh shumë të drejta si të japesh mendimin tënd në një diskutim, të hapësh një diksutim tëndin, të komunikosh me anëtarët e tjerë të komunitetit në mënyrë private, të marësh pjesë dhe të votosh në konkursin e poezisë dhe të fotografisë dhe shumë opsione të tjera... duke përdorur mënyrën më të thjeshtë dhe të sigurtë për tu rregjistruar
    GOOGLE Microsoft Yahoo

    Për cdo problem mos hezitoni të na " KONTAKTONI ".

10 Keshillat me te Rendesishme te Marketingut

10 Keshillat me te Rendesishme te Marketingut

Nga Bob Leduc Secili prej ketyre 10 keshillave te marketingut është e bazuar mbi një efiçence te larte- por shpesh te vezhguara mbi taktikat e marketingut. Sa prej jush jane duke i perdorur? Sa prej ketyre ju keni spikatur?

Keshilla I: Veçoni veten tuaj perballe ndikimit te ndryshimit si pasoje e rritjes se numrit te produkteve dhe sherbimeve qe ju ofroni, si dhe nga perdorimi i një varieteti te metodave te ndryshme te marketingut. Vetem një pjese e vogel e biznesit tuaj do te jete i influencuar nese shitjet e një produkti bien apo reagimi ndaj një metode marketingu nuk dha efekt.

Keshilla II: Konsumatoret jane prospekte gjithashtu. Rrini ne kontakt me ta. Gjeni ose zhvilloni produkte apo sherbime te tjera qe ju mund t’i ofroni atyre. është me e lehte te besh një shitje tek një konsumator i meparshem i juaji, se tek dikush qe kurre nuk ka blere me pare tek ju.

Keshilla III: Shmangni te beni ndonje thirrje qe mund te tingelloj e ekzagjeruar edhe sikur te jete e vertete. një pretendim i theksuar me te madh krijon dyshime ne mendjet e prospektit tuaj dhe ve ne rrezik shitjet. Reduktoni pretendimet e spikatura per te arritur një paraqitje me te besueshme.

Keshilla IV. Shprehini pretendimet numerike si numra te çfaredoshem me thyesa apo me presje dhjetore. Per shembull “Klientet tane kursyen 17,7 %” tingellon me teper e besueshme se sa “Klientet tane kursyen 20 %” vetem nese ky 20% nuk është numri i sakte.

Keshilla V: Per te krijuar një oferte absolutisht te parezistueshme, kombinoni një ulje speciale me një seri bonuse shetese brenda te njejtes oferte.

Keshilla VI. Zhvilloni një seri me 4 apo 5 oferta speciale te ndryshme. Perdorini ato njera pas tjetres me një afat perfundimi. Kur njera oferte perfundon, perseriteni ate me oferten tjeter dhe me një afat te ri perfundimi. Vazhdimisht riciklohuni permes te njejtave seri te ofertave. Kjo ju mundeson te vazhdoni perdorimin e ofertave per te gjeneruar shitje pa ju humbur kohe te zhvilloni oferta te reja.

Keshilla VII. Nese ju jeni duke joshur shume prospekte te cilet ne realitet nuk kane para’ per te blere produktin apo sherbimin tuaj… ju duhet te ndryshoni treg. Shenjestroni një treg ku prospektet kane një deshire te forte per perfitimet e prodhuara nga produkti apo sherbimi juaj, si DHE para’ per ta blere ate.

Keshilla VIII. Vendoseni veten tuaj menjane nga konkurentet duke ofruar një perfitim ekskluziv dhe qe konkurentet tuaj nuk mund ta kopjojne, …apo ndonje tjeter qe ata nuk jane te gatshem ta kopjojne. një pronar biznesi mund te vendos numrin e tij personal te telefonit ne çdo porosi qe shet. Konkurenti i tij nuk e ben dhe nuk pelqen te filloje e ta beje veten te arritshem per konsumatoret.

Keshilla IX. Teksti i reklames prodhon reagimin me te madh kur çdo lexues mund te besoje se mesazhi është shkruar veçanerisht per te. Ndersa ju shkruani çdo mesazh shitjesh, perfytyroni sikur jeni duke i shkruar një personi ne vend te një grupi te madh njerezish. Kjo do t’ju ndihmoje te shkruani ne menyre me pak formale dhe me teper ne stil te personalizuar.

Keshilla X. Shume shitje nuk jane bere qe ne kontaktin e pare. Zhvilloni një metode per te terhequr dhe ruajtur emrat dhe informacionet e kontaktit te prospektit i cili nuk blen prej jush. Ndiqini ata periodikisht. një trajnim i vogel fisnik eventualisht do t’i shnderronte shume prej tyre ne bleres.

Secili prej ketyre 10 tipeve te marketingut zbaton një taktik marketingu te thjesht, por ama me efiçence te larte. Filloni te veproni tani per te aplikuar keto qe vute re dhe ju keni per t’u habitur nga fakti se sa biznes ato do gjenerojne per ju.
 
Top